2015. szeptember 15., kedd

Újabb egy hét...

A napok rohannak, nekem meg minimális időm van, amit a gép előtt tölthetnék... De azért nézzük, mi minden történt az elmúlt héten!

Először is nem suhanhatunk át afelett a tény felett, hogy visszavonhatatlanul megkezdődött a tanév... Ezt ki örömmel, hogy szomorúan veszi tudomásul, én egyelőre pozitívan állok a dolgok elé. Igaz, a többi félévhez képest nem vettem fel olyan sok órát és kreditet, mégis elég nehéz vizsgáim lesznek a félév végén, főleg történelemből. Ezektől már most tartok, idén tényleg minél előbb neki kell majd állnom a kötelezők elolvasásának! :)

És mik is ezek a történelmes tárgyak? Nézzük csak! Gazdaság- és társadalomtudomány történészek számára (ez nagyon fúj, ráadásul alapozó tantárgy, szerintem csak én hagytam utolsó évre a saját szívatásom kedvéért), A középkori Európa története, Magyar középkor (elvileg ez a két középkoros vizsga a legnehezebb egész töri szakon, és hát én persze, hogy egyszerre veszem fel őket), Magyar jelenkori történelem és Egyetemes jelenkor. Tehát öt előadást vettem fel, ami ugyebár azt jelenti, hogy ezekből majd komplex vizsgát kell tennem (írásbeli beugró + szóbeli)...


Ezeken kívül ugyebár vannak még a skandis tárgyak. két norvég óra, egy norvég irodalom és egy Bevezetés az irodalomtudományba c. alapozótárgy (persze, hogy ezt is az utolsó évre hagyom...). És akkor még felvettem a kezdő spanyol órákat, ez is hetente kétszer van, és az Egy huszadik századi mitológia: J. R. R. Tolkien c. órát, ami eddigi egyetemi tanulmányaim csúcspontja! Eddig ugyebár még csak egy előadás volt megtartva, amiben Tolkien életrajzáról és műveiről volt szó, de az előadó azt is olyan érdekesen és lelkesen adta elő, hogy egy másodpercre sem kalandozott el a figyelmem. Spanyol órám eddig igazából nem volt, tegnap volt egy rövid eligazítás, ahol megismerhettünk a tanárnőt és a többieket, illetve megtudtuk, hogy milyen könyveket kell beszerezni. Így erről még nincs mesélni valóm, de ezeket a nyelvórákat is nagy izgalommal várom! :)

Nézzük, mi történt még... Megjelent a szeptemberi HammerWorld magazin, én is ma mentem be a szerkesztőségbe a saját példányomért. :) Az e havi újságban olvashattok a 2015-ös Wacken Open Air fesztiválról az én tolmácsolásomban, illetve két interjút is találhattok, amiit jómagam készítettem, egyiket Gus G.-vel, a másikat a svájci Gotthard zenekarral. De ezek mellett rengeteg érdekesség van még az újságban, többek között Iron Maiden, Slayer, Helloween, Lamb Of God, Kataklysm, Soulfly, Motörhead stb. stb, tehát irány az újságos minél előbb! :)


Elég késő van már, és holnap 8:30-kor kezdődik az első előadásom, és 20:00-kor van vége az utolsónak (igen, elég húzós napok lesznek a szerdák, de legalább napközben van egy kis időm két előadás között), úgyhogy hamarosan fellövöm a pizsit. Holnap ha lesz egy kis időm, írok még a Noir Chocobarról és az ottani melóról is! :)

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése